קרדיט תמונה FREEPIK

התקופה הנוכחית זכתה לכינוי 'העידן הדיגיטלי', ולפי כל הסימנים המרחב הדיגיטלי רק ילך ויכבוש עוד ועוד נתחים מהחיים של כולנו (עד שיתמזג באופן מושלם עם המרחב הפיזי כפי שמתכנן עבורנו מארק צוקרברג במסגרת חזון המטאברס שלו). בעידן דיגיטלי כדאי להיעזר במשרדי פרסום דיגיטליים, שמספקים מגוון רחב של שירותים – ובפרט את אלה הבאים:

קידום אתרים אורגני

הבסיס לנוכחות דיגיטלית משמעותית הוא אתר, וכדי שהאתר יניב מקסימום תועלת רצוי כמובן לחשוף אותו לכמה שיותר עיניים – ובפרט של קהל היעד של העסק או הארגון.

בהתאם קידום אתרים אורגני, כלומר תהליך שמטרתו הבאת האתר למקומות בולטים בדפי תוצאות חיפושים רלוונטיים בגוגל, הוא אחד השירותים המבוקשים ביותר אצל כל משרד פרסום דיגיטלי. קידום אורגני הוא שירות מקיף, ארוך טווח (משום שהכללים של גוגל מחייבים סבלנות והתמדה) וכזה שמבוסס על אסטרטגיה מדויקת. עוד קודם לכן יש לבצע מחקרים שונים – מחקר מילות מפתח, מחקר מתחרים, אפיון לקוחות – ודגש חשוב נוסף לשלב גם אופטימיזציה של האתר עצמו וגם השגת קישורים שיפנו אליו וישכנעו את גוגל שמדובר באתר איכותי.

פרסום בגוגל ובפייסבוק (וברשתות חברתיות נוספות)

שירות נוסף שמספק משרד פרסום בדיגיטל הוא קידום ממומן, כלומר העלאת מודעות – בגוגל, ביוטיוב ובכל הרשתות החברתיות הרלוונטיות ללקוח הספציפי. בחירת האפיק שבו יועלו המודעות היא השלב הראשון בדרך למיצוי התקציב, כשהבסיס להחלטה זו הוא מאפייני קהל היעד ובהתאם המקום הנכון לפגוש אותו.

לאחר מכן תוקדש תשומת לב רבה לתכנון המודעה – בין אם מדובר על מודעת טקסט בלבד ובין אם יש בה גם תמונה, GIF או וידאו. מרכיב קריטי אחר הוא הצעת המחיר עבור המודעה: המודל המקובל של פרסום בגוגל ובפייסבוק הוא PPC, כלומר תשלום על כל הקלקה, בשיטת המכרז. מפרסם שמציע מחיר נמוך מדי עלול לגלות שהמודעות שלו לא זוכות לחשיפה מספקת, ומצד שני מחיר גבוה מדי עלול לבזבז את התקציב מהר מדי.

מיתוג דיגיטלי

גם שירות זה הוא תהליך מקיף אשר מבוסס על מחקר מעמיק. המיתוג יכלול גיבוש שפה עיצובית שתבוא לידי ביטוי בכל מקום שבו העסק נוכח במרחב הדיגיטלי, בניית אתר חדש או שדרוג זה הקיים, פתיחת חשבונות ברשתות חברתיות רלוונטיות או שדרוג אלה הקיימים, גם ויזואלית וגם תוכנית, בניית דפי נחיתה במידת הצורך ועוד.

בניית דפי נחיתה

משרד פרסום דיגיטלי אמון גם על בניית דפי נחיתה שמתאפיינים בשיעור המרה גבוה. במסגרת בניית דף נחיתה הדגשים העיקריים הם הנעה יעילה לפעולה, שימוש מושכל בתמונות רלוונטיות, ניסוחים חדים כולל מענה להתנגדויות נפוצות, בהירות מרבית ועיצוב מדויק כדי לייצר את האימפקט הרצוי ולוודא שהגולשים מקבלים את כל המסרים הנכונים.

את כל הפעולות הנ"ל מומלץ להפקיד בידיים של מקצוענים אמיתיים בתחום – למשל נשות ואנשי המקצוע של משרד פרסום ירדן דיגיטל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *