במאמר זה אספר לכם על הסיבות שבגללן קניתי שעון חכם של סמסונג גלקסי לאנדרואיד. אז בואו נתחיל.

רציתי לקנות שעון לא רק מסוגנן אלא גם עליו כמה אפליקציות טובות. השעון החכם של סמסונג גלקסי היה מושלם בשבילי בגלל שתי העובדות האלה.

אז, החלטתי להשיג לעצמי אחת והנה הסיבות מדוע עשיתי זאת:

1) שעון מסוגנן עם אפליקציות טובות – כפי שצוין קודם לכן, זהו אחד הדברים החשובים ביותר שאני מחפש בשעון. ולשעון הזה יש את שתי התכונות ולכן הוא היה מושלם בשבילי. בנוסף, ישנם המון אפליקציות מועילות הזמינות בו כמו התראות דוא"ל, גשש כושר ועוד!

2) פני שעון הניתנים להתאמה אישית – זהו אחר

במה שונה שעון הגלקסי משעונים חכמים אחרים?

מילות מפתח: שעון חכם של סמסונג גלקסי, טלפון גלקסי, שעון אנדרואיד

Samsung Galaxy Watch הוא הדור הבא של מוצרי הדגל של סמסונג. יש לו מגוון תכונות חדשות שהופכות אותו לשונה משעונים חכמים אחרים שיש

אחד ההבדלים העיקריים הוא ש- Galaxy Watch פועל במערכת ההפעלה Tizen במקום ב- Android, מה שאומר שיש לו יותר תכונות מובנות. סמסונג Pay היא דוגמה אחת לכך. אחת התכונות המפתיעות ביותר היא כיצד הוא יכול לעקוב אחר רמות הלחץ שלך ולהזכיר לך לנשום עמוק בזמנים בהם אתה מרגיש לחוץ.

חיי הסוללה בשעון זה הם גם דברים שראוי להזכיר מכיוון שאתה יכול לעלות עד 4 ימים מבלי להטעין אותו, מה שהופך את כל אותם ימים ארוכים בעבודה או בנסיעות למלחיצים יותר עבורך.

התכונות הטובות ביותר של Samsung Galaxy Watch 4 נבדקו

 

ה- Samsung Galaxy Watch 4 הוא השעון החכם האחרון של חברת הטכנולוגיה הדרום קוריאנית. הוא שוחרר ב- 20 בספטמבר 2019 והוא זכה לשבחים כאחד השעונים החכמים הטובים ביותר על ידי מומחים רבים.

יש לו מסך בגודל 1.2 אינץ 'עם צג AMOLED צבעוני המספק תמונה חדה וברורה. השעון מגיע עם מספר תכונות שימושיות שהופכות אותו לרכישה אטרקטיבית למי שרוצה אביזר פשוט אך יעיל לפרקי הידיים.

התכונה הראשונה היא חיישן ה- GPS שלה שמאתר את המיקום שלך על מפה ומראה לך את נתוני הריצה שלך כולל מרחק, קצב, צעדים, זמן שחלף ואפילו קלוריות שנשרפו. תכונה זו מקלה על מעקב אחר יעדי הכושר שלך, כמו גם לוודא שלא תחמיץ שום שיחות או התראות חשובות במהלך האימונים שלך.

עם זאת, למרות שיש לו כמה תכונות מצוינות, השעון הזה נופל גם בהיבטים מסוימים. לדוגמה, אין לו חיבור LTE או חיבור GPS שניתן להשתמש בהם כדי לעקוב אחר המיקום שלך או המסלול שלך במפות Google.

סקירה זו תכסה את היתרונות והחסרונות של שעון סמסונג גלקסי כך שתוכל להחליט אם לקנות שעון זה או לא על סמך כל התכונות והפגמים שלו.

שעון החכם של סמסונג גלקסי 4 הוא הדור הבא של השעון החכם של סמסונג שקיים בשוק מאז 2016. יש לו צג Super AMOLED בעל רזולוציה נמוכה. הוא כולל גם מעבד Exynos 9110 בעל שתי ליבות חדשות, מה שהופך אותו לאחד השעונים החכמים החזקים ביותר בשוק.

אתה יכול לקנות שעון סמסונג גלקסי מכל אחד מאתרי המסחר האלקטרוני הרבים שמוכרים אותו. לדוגמה, אתה יכול לרכוש אותו מאמזון, גוגל

שעון סמסונג גלקסי הוא מכשיר לביש שפותח על ידי סמסונג אלקטרוניקה וניתן לענוד אותו על פרק כף היד. יש לו תכונות רבות כגון גשש בריאות ומעקב GPS.

ל- Galaxy Watch 4 יש לא רק חיי סוללה ארוכים אלא גם חיי סוללה לאורך כל היום מה שאומר שאתה לא צריך לדאוג לטעינת השעון כל לילה.

סמסונג גלקסי
צילום יחסי ציבור

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *