להשקיע בבורסה עם חוזים עתידיים. חוזה עתידי הוא הסכם בין שני צדדים לקנות או למכור כמות מסוימת של סחורה, נייר ערך או מטבע במחיר מוסכמים ובזמן בעתיד.

שוק החוזים העתידיים. הוא סוג של שוק פיננסי. שבו אנשים סוחרים בחוזים המייצגים דברים כמו סחורות. מטבעות ואינדקסים. שוק החוזים העתידיים הוא אחד השווקים החשובים ביותר למשקיעים. מכיוון שהוא מאפשר להם להתגונן מפני סיכון.

חוזים עתידיים שימושיים גם למסחר בניירות ערך המתומחרים במטבעות זרים. מכיוון שהם מאפשרים לסוחרים להעלות ספקולציות. על שווי המטבע מבלי לרכוש את נייר הערך הזר עצמו.

השקעה בשוק המניות עם חוזים עתידיים יכולה להיות דרך מצוינת לגוון את תיק ההשקעות שלך ואולי להרוויח יותר כסף. מכיוון שחוזים עתידיים הם סוג של נגזר. כלומר הם שואבים את ערכם מנכס בסיס. חוזים עתידיים הם הסכמים לקנייה או מכירה של נכס במחיר מסוים בתאריך מסוים בעתיד. הם מספקים למשקיעים דרך חלופית להשקיע במניות, אג"ח, סחורות ונכסים אחרים מבלי להחזיק בהם בפועל.

ישנן שתי סיבות עיקריות שבגללן כדאי להשקיע בבורסה עם חוזים עתידיים:

1) אתה יכול להרוויח כסף על ידי ספקולציות לגבי מה לדעתך יהיה מחיר הנכס בעתיד.

2) אתה יכול להתגונן מפני הפסדים אם יש לך השקעות אחרות שעלולות לרדת בערכן.

חוזים עתידיים יכולים לשמש כאסטרטגיית השקעה עבור סוגים רבים ושונים של נכסים, כולל סחורות, מניות ומטבעות. ישנם שני סוגים של חוזים עתידיים: החוזה המוסדר במזומן והחוזה שנמסר פיזית.

 

מה ההבדל בין חוזה עתידי לחוזה אופציות?

חוזה עתידי הוא הסכם מחייב בין שני צדדים לקנות או למכור נכס במחיר מסוים בתאריך מסוים בעתיד. המחיר נקבע לפי המחיר הנוכחי של הנכס והערך העתידי הצפוי שלו.

חוזה אופציות הוא חוזה המעניק לקונה את הזכות, אך לא את החובה, לקנות או למכור נכס בסיס במחיר קבוע מראש לתקופת זמן מסוימת. הקונה משלם עבור הפריבילגיה הזו במזומן או בנכסים אחרים מהמוכר.

 

כיצד לסחור בחוזים עתידיים כמו מומחה

מסחר בחוזים עתידיים הוא סוג מיוחד של מסחר שלא נעשה בבורסה. מסחר בחוזים עתידיים כרוך בקנייה ומכירה של חוזים לקנייה או מכירה של סחורה במועד עתידי במחיר מוסכם מחייבת הבנה ומומחיות.

כדי לסחור בחוזים עתידיים כמו מומחה, אתה צריך להבין איך זה עובד ומהם הסיכונים הכרוכים בכך. חוזה עתידי הוא התחייבות לקנות או למכור משהו בתאריך מסוים בעתיד. ההבדל בין חוזי קנייה למכירה הוא שכאשר אתה קונה, אתה מסכים לקבל את הסחורה בעתיד, בעוד כשאתה מוכר, אתה מסכים לבצע משלוח של סחורה בעתיד.

 

דברים שכדאי לדעת בעת מסחר באופציות וחוזים עתידיים.

חשוב ללמוד את היסודות של מסחר בחוזים עתידיים וכיצד הוא יכול להיות כלי נהדר הן לניהול סיכונים והן לספקולציות.חוזים עתידיים הם חוזים הנסחרים בבורסה כדי להגן על קונים או מוכרים של מוצרים מפני תנודות במחיר. ניתן לסחור בחוזים עתידיים על כל דבר, אבל הם משמשים לרוב עבור סחורות כמו נפט, זהב, תירס, חיטה ופולי סויה.

ההבדל העיקרי בין אופציות לחוזים עתידיים הוא שבעוד שאופציות מעניקות למחזיק את הזכות לקנות או למכור נכס במחיר מסוים בעתיד, החוזים העתידיים מחייבים את המחזיק לעשות זאת.

צילום: pixabay

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *