כתוב את הכותרת כאן

למה לשבור את הראש בוורדפרס במקום לתת לאחרים לעבוד בשבילכם?

  אם יש משהו אחד שהוכיחה לנו מגפת הקורונה המאתגרת, היא שכיום, לא ניתן להמעיט בחשיבות הנראות של העסק שלנו במדיה הדיגיטלית. אנו עדים לעסקים שמעולם לא נראו ברשתות החברתיות, מעולם לא הקימו אתרי חנות או בלוג וכעת, על רקע המשבר, הם מתנסים לראשונה בהקמת פלטפורמה דיגיטלית. מטבע הדברים, הם גם רוצים להשתמש בה כמה שיותר מהר.
הפופולריות העצומה של וורדפרס כמערכת ניהול אתרים, נובעת בעיקר מנוחות השימוש בו. עם וורדפרס, ניתן להקים אתר יש מאין בשיטת "עשה זאת בעצמך" על ממשק ידידותי. אולם, המורכבות שלו, הידע המקצועי וההכרות עם הפלטפורמה והאפשרויות שהיא מציעה הם אלו שיעשו את ההבדל בין עוד אתר וורדפרס ברשת לאתר מקצועי שעובד כמו שצריך. אלו כמה סיבות טובות לבחור באיש מקצוע עבור הקמת האתר לעסק שלך – מומחה שישפיע על הנראות המקצועית שלו, האופן בו הוא עובד ועל חוויית המשתמשים.

תמיכה טכנית

הנושא הראשון ברשימה זו הוא התמיכה הטכנית. איך לא? עבודתו של בונה אתרים איננה מסתיימת מרגע שהאתר עלה לאוויר. התחזוקה השוטפת, עדכונים נדרשים ופתרון בעיות לאורך הדרך הוא חלק בלתי נפרד מהחבילה. לכן, גם אם החלטנו לנסות לעשות זאת בעצמנו – בשלב כלשהו נזדקק לסיוע של איש מקצוע.

התאמה אישית

הפלטפורמה של וורדפרס מציעה מגוון עצום של אפשרויות הנוגעות לעיצוב העמוד, התוכן המופיע בו, שילוב מדיות שונות ועוד. לכל עסק או אדם פרטי צרכים שונים ותכונות שהיה רוצה להבליט על גבי האתר עבור הגולשים. כדי להיות בטוחים שהאתר שלנו משדר בדיוק את מה שרצינו, מומלץ לבחור חברת פיתוח מקצועית שתדע לבטא את הייחודיות שלך בעולם הדיגיטלי הסובב אותנו ותיקח אותך צעד אחד קדימה לפני כולם.

חסכון בזמן יקר

אנו, כאנשים פרטיים המנהלים את העסק שלנו, מוצפים במטלות עד הודעה חדשה. לכן, השאלה הגדולה ביותר היא, האם יש לנו את הזמן והיכולות לבנות את האתר שישרת אותנו בצורה הכי טובה – הן תדמיתית והן מקצועית. כדי לממש את הפוטנציאל הגלום באתר אינטרנט מוצלח, על שלל היבטיו, יש להקדיש זמן רב ללימוד, תרגול ותחזוקה של אתר אינטרנט על שלל העדכונים, הטרנדים והאפשרויות. כשאיש מקצוע מיומן עומד לצדך, הראש נשאר פנוי לניהול העסק.

אופטימיזציה איכותית

אופטימיזציה נוגעת בעולמות רבים, החל מקביעת היררכיה לתוכן, התערבות בקוד, הטמעת מטא דאטה ועוד. אז כדי לוודא שאנו אכן מגיעים לקהל היעד שלנו, יש לערוך מחקר מקדים לגביו. כאשר אנו מעלים אתר לאוויר, אנו רוצים לוודא שמנועי החיפוש הנפוצים יזהו את האתר שלנו ויציגו אותו לקהל היעד שלנו. כדי שנוכל לעשות זאת באופן יעיל, פנייה לאיש מקצוע איכותי תעשה את העבודה.

להישאר עם האצבע על הדופק

המרחב הדיגיטלי וגם אנחנו – משתנים באופן תדיר. אופנות מתחלפות, צרכים ותובנות חדשות על התנהגות משתמשים ברשת, קהל יעד ועוד – כל אלה הם נתונים שיש לעקוב אחריהם ולהישאר מעודכנים. אז כפי שכבר אמרנו, מרגע שאתר חדש עולה לאוויר – עבודת התחזוקה השוטפת, העדכונים והתכנים המתחדשים הופכים לחלק בלתי נפרד משגרת ניהול העסק. כדי שנוכל באמת להישאר ערים לכל שינוי ולהתאים את עצמנו לעולם שמשתנה באופן כה תדיר.

להכיר את המוצר שלך מהכיוון השני

כבעלי עסקים, אנו נוטים לחשוב כי אנו מכירים את קהל היעד שלנו על כל צרכיו ורצונותיו. לעיתים, אנו שבויים באיזשהי תובנה לגביו, כזו המונעת מאיתנו לפרוץ דרך חדשה ולפנות ליותר אנשים. סיוע מקצועי של חברת UX, יאפשר לנו ליהנות לא רק מאתר נגיש ונוח יותר, אלא כזה שמדבר באופן אופטימלי לקהלי היעד שלנו.        
אתר
אתר צילום אילוסטרציה FREEPIK

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *