כל בעל עסק, שהתעניין בפרסום באינטרנט עד עכשיו, הוציא הון תועפות על קידום ממומן בפייסבוק או לחלופין בגוגל. עד אשר התוודעו לשחקן חדש. שחקן ששינה את חוקי המשחק. על פרסום באאוטבריין כבר יצא לכם לשמוע? הרעיון המרכזי של הפרסום הזה הוא פשוט למדי – בעלי עסקים מעלים כתבות תוכן לאתר, ומבצעים לה קידום ממומן, על מנת להביא ערב רב של גולשים לתוכן הנבחר. שני יעדים עומדים בפני בעלי העסק – קבלה של לידים מקהל יעד פוטנציאלי; הגברה של תנועה איכותית לאתר העסק. פשוט מהפכה. כמו כל דבר בחיים, אין שום ערבות להצלחה, בייחוד אם תזמו את הקמפיין בעצמכם. כדי "לקלוע בול למטרה", ורגע לפני שאתם מתמקצעים בתחום, כדאי שתפנו אל משרדי פרסום קטנים. לרוב אצלם התמחור יהיה הוגן, ובהחלט עשוי להניב לכם תוצאות טובות.

לפני הפרסום באאוטבריין יש לבחון את התוכן

רגע לפני שאתם מחליטים לבחור בנתיב של פרסום באאוטבריין, כדאי שתבינו את המשמעות של תוכן איכותי. תוכן ברור וקריא. כך שלא משנה איפה יופיע התוכן שלכם, בין אם הוא יופיע בטלפון נייד, ובין אם הוא יופיע על צג המחשב – הקוראים צריכים להיחשף לתוכן כמה שיותר קריא. על מנת להגיע לתוכן קריא, יש להקפיד על כמה כללי אצבע. כמו למשל – לשמור על רווח אופטימלי בין השורות, כאשר ההמלצה היא רווח של שורה וחצי. כדאי להכניס תמונה מתאימה, שמשקפת את רוח הדברים נכונה. הקפידו שהפונטים לא יהיו קטנים מדי, שהמתבונן בהם לא יתאמץ יותר מדי לקרוא. תדאגו שהפסקאות לא יהיו ארוכות מדי, תבצעו סינרגיה של כותרות משנה בין כל שתיים או שלוש פסקאות. וכיוצא בזה.

מדוע פרסום באאוטבריין כה כדאי?

פרסום באאוטבריין כה כדאי כיום מכיוון שהוא לא נחשב לאגרסיבי, כמו שאר שיטות הפרסום שקיימות בעידן המודרני. אם תשאלו גולשים רבים, הם יגידו לכם כי המודעות הפרסומיות שקופצות באתרים באינטרנט, שמגובות עם פרסומות, ועוד פרסומות, עשויים לשגע אותם. ושלא נדבר על שליחת מיילים פרסומיים לדואר האלקטרוני. פשוט נמאס מכל זה כבר. ולכן הגולשים כיום כה בעד הפרסום באאוטבריין, כי הוא פשוט מציג תכנים עם קבלת ערך מוסף, בלי כל האלמנטים שצוינו לעיל. מדובר אודות תכנים שהושקעה בהם מחשבה רבה מבעוד מועד. תכנים ערכיים ועמוקים. תכנים שהגולש בוחר לקרוא בזמנו הפנוי. ערוכים בטוב טעם, בצורה קריאה ומובנת. יתרה מזאת, בתור בעלי עסקים, ובתור מפרסמים, אתם עשויים לצבוע את הלקוחות הפוטנציאליים שלכם, למרקר אותם, כדי להעמיק ולדעת את דפוסי ההתנהגות שלו. מה מעניין אותו יותר, ומה מעניין אותו פחות. ולעשות בכל הנתונים הללו שימוש ממוקד יותר בקמפיין הבא שלכם. ולסיום, הפרסום באאוטבריין נערך בעוד ידוע שהלקוח הפונטציאלי מוכן ומזומן לצרוך את התוכן שלכם, ולא קשור גודלו. ככלות הכול, הוא הגיע אליכם בתום קריאת מאמר שהמליץ על מה שכתבתם.

פרסום בטאבולה – כי על איכות התוכן ייפול ויקום דבר

כל הרעיון של פרסום בטאבולה הגיעה מהחברה שהוקמה ב- 2006, חברת טאבולה. מה שהניע אותה, למן ההתחלה, בא לידי ביטוי בפרסום תכנים במאמרים מובילים. כאשר ליתר דיוק, נאמר כי בתור בעלי אתרים שרוצים לייצר יותר טראפיק לאתרים שלכם, המאמרים שכתבתם, או שנכתבו עבורם, הינם בעלי כותרת מפוצצת ומרשימה ועם תוכן איכותי פלוס. את אותו התוכן תוכלו גם לפרסם בכל מיני אתרים, כאשר הטראפיק בהם רב למדי, ואלו שיהיו רלוונטיים ללקוחות הפוטנציאליים שלכם. בדרך כלל, התכנים יוצגו בדף הבית ובמקומות שהוגדרו מראש בשיתוף.

פרסום
פרסום באאוטבריין צילום אילוסטרציה FREEPIK

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *